Ne aramıştın?

3 Mayıs 2011 Salı

Fotoğrafçılık

             Arkadaştan hard disk aldım, bir güzel How I Met Your Mother izledim :)) Barney ya çok iyi! Ted, artık öğrenelim şu eşini. Yine Inception seyrettim, kurgu olayı daha mantıklı gelmeye başladı. Bir de rüyalarımı hatırlasam... Sadece bazı şeyler kafamda kalıyor. O da yılda bir. Bir rüyamdan yola çıkarak birşeyler tasarlıyorum. Biterse yayınlayacağım inşallah  :) Zaman bulursam, sınavlar bitti, analog makinamı denemek istiyorum (daha doğrusu babamın, markası Zenith) Bulabilirsem siyah beyaz film alayım diyorum. .yavaş yavaş, estanteneyle diyaframla, netlikle oynayarak. Analog makinaların güzel tarafı o. O klik sesi, elinizde hissettiğiniz ağırlık, tripodla kullanmak, netlik ayarlanmadıkça o görünen kristal görüntü, filmi sarmak bunların hepsi analog makinaların artıları bence. Daha hissediyorsun olayı. Elbette dijitaller neredeyse analogların kalitesine yaklaşık. Silme ve tekrar çekmek daha rahat ama bence her fotoğrafçı analog makinayla çekimi denemeli. Bakalım ne olacak..  Bu aralar aklımda Canon 7d var.  Çok iyi özellikleri hele iyi lenslerle muhteşem bir şey olabilir. ISO 12800e kadar çıkabiliyor. Pil ömrü, 18 mp olması güzel özellikler. Biraz ağır ama olacak o kadar. Tek kötü yanı sadece body'nin 3000, standart lensle birlikte 3500. Ne kadarda biriktirebilirim bu parayı kara kara düşünüyorum..:S kısmet artık. Aşağıda makinanın fotoğrafı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder