Ne aramıştın?

15 Şubat 2011 Salı

Dönüş

        Bu sefer tatilim iki ayı geçmiş. Bu arada ne oldu mu? Çok şey... Kendimle ilgili olanları düşüneyim bir. Almancayla ilgi ve alakam hız kesmeden devam ediyor. Siyah beyaz fotoğraf koleksiyonumu ilerletmiş bulunuyorum. Ve daha fazlası bla bla bla... Ama arkadaşım sayesinde sinema hakkındaki bilgilerim gelişti ilerledi. Daha sonra bir listesini de yazarım. Fotoğrafçılıkla ilgili kurs aramaya başladım. Kısmet artık umarım bulurum kafama göre. Haftaya Uludağ beni bekler, malzemeler çoktan hazır. (iyi kaymama rağmen duam "nolur kırık çıkık olmadan döneyim"). Dünya ise çalkalanıyordu Mısır'daki darbeyle ilgili. Oradaki insanların savaşını düşünemiyorum. Wikileaks tam gaz devam. İçimde bulunan bir tutam moda var o da bana moda haberlerini takip ettiriyor. Sevdiğim bloglardan fashiontoast ve theblondesalad'ı tebrik ediyorum. McDonald'sa son zamanda bayağı gider oldum. (Arkadaşlar uğruna :P) Bende kafa dağınık, toparlayım dönerim. Bu arada http://www.joythebaker.com/ adresini ziyaret edin. Kesinlikle beni şişmanlatacak! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder