Ne aramıştın?

23 Kasım 2010 Salı

Bana bunlarla gelin.

           Farklı düşünceli insanları seviyorum. Direkt beyin jimnastiği oluyor bana. Düşünceleri, hedefleri, söz edecek konuları olanları. Allahtan çevremde böyle insanlar bulmak mümkün. Yoksa ne yapardım cidden bilmiyorum. Hayatında aksiyon arayanlar, başka yerler görmek isteyenler, yeni fırsatları bilenler! Aynen devam edin diyorum.

          Bu arada biraz eski kitapları arşınlamak gerektiğini anladım. Ve bu kararımla Sürgün ve Krallık (Albert Camus)'u okumaya karar verdim. Daha önce Veba kitabını okumuştum ki, herkese tavsiye ederim.
       
        Bilim Teknik'in kasım sayısı biyolojiyle ilgilenenler için alınması gereken bir dergi. Benim için tanıyamayan beyin yazısı cidden çok etkileyiciydi. İnsanların nasıl sorunlar yaşayacağını tahmin edemiyoruz ama bu yazıda inanılmaz derecede sosyal hayatı etkileyebildiğini söylüyor. Örneğin; evlendiğiniz kişiyi tanıyamamanız. (bu cidden bir sorun olabilir :) Başka bir haber ise anti maddenin kısa bir süreliğine de olsa Cern'de yaratılmış olması. Etkileri üzerine hala tartışılıyor.

       ,
        Bu hafta çok istediğim bir etkinlik yaptım. Harry Potter 7 filmine gittim. Ne derlerse desinler, bence J.K. Rowling 7 kitapla çok harika bir dünya yaratmıştır. Sanki o dünya varmışta sadece o üzerine karakterler ekliyormuş gibi. 7. filmin gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. Sanatsal açıdan 3. film ilk altı film arasında en iyi olarak gösterilmişti ki katılıyorum. Ama ben hala en favori kitaplarımın Ateş Kadehi ve Ölüm Yadigarları olduğunun söyleyebilirim. Ölüm Yadigarlarının uzun bölümünün önemli yerlerinin alınıp iyi bir akış sağlanmasını takdir ettim doğrusu. Filmle kitap arasında çok az ayrılık vardı ki hiç sırıtmıyordu. Sonunda ise kitabı okuduğumda için gayet mutlu ayrıldım. Ama içimdende keşke şunu 5 saat iki bölümüde art arda izlemek olsaymış demeden geçemedim. O zaman sinemaya!
 
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder