Ne aramıştın?

27 Ekim 2010 Çarşamba

Başkaları da varmış

Çoz az zaman geçti ve ben bir başkasınnı sadece kafasına takılanları aktaran bir bloğu olduğunu gördüm ve çok mutlu oldum. Umarım o da yazmaktan hiç sıkılmaz, bir göz atmanızı tavsiye ederim. joumb.blogspot.com

Bugün kafama takılan ne mi? Küçük birşey kötü gittiği için moralimin ne kadar aşağılara düşmüş olması. Aslında bu önemsizi önemsemek olayı benden pek kaynaklanmıyor. Ama hala başkalarına bağlıyım ve bu benim istediğim gibi davranmamı önlüyor. Hatırlarmıyım acaba yıllar sonra ben daha önce ne yaptım sırf ama sırf kendim için. Umarım bu listede yararsız ve dış etkenlerden dolayı yaptığım şeyler daha az olur. Yine de yazmak benim bu ümitlerimi kuvvetlendiriyor.. Ne demişler "Söz uçar, yazı kalır." O yüzden ben de yazabileceğim her yere bunları not ediyorum ki günün birinde unutmayayım.

1 yorum:

  1. Teşekkür ederim. Yazmaktan sıkılmak bir yana, müthiş keyif alıyorum. Umarım sen de böyle hissedersin. Hoşgeldin... :)

    YanıtlaSil